Moh Berlibur?

Assalamualaikum,


Salam 1 Malaysia, Salam 60 Tahun Kemerdekaan, Salam 1 MOTAC, Salam Sehati Sejiwa


First time blogging of course you will start with self introduction. Nama penuh Naabila binti Mohd Sani dan kawan-kawan use to call me Bella. Ya Bella. Bukan BellaDally atau BellaMUA atau Bella yang anda-anda kenali. Bella-Moh Berlibur, your new blogging friend :)

Kawan-kawan dari kecil sampai besar confirm dah kenal saya siapa. Tapi pada yang tertiba ter'click' this link, boleh la kenal-kenal saya by looking at the picture below :p. Yang masih single tu sorry lah sebab I am not available. Tapi kawan-kawan bujang ramailah :). Love You #Mr F


Credit : Self Keeping

I was born in Mentakab, Pahang and currently residing in Putrajaya. Mentakab terletak di dalam Daerah Temerloh. Ha... Kalau sebut sahaja Temerloh confirm teringat Ikan Patin. Ye la the famous spot for Ikan Patin Masak Tempoyak. Kalau lalu Pahang tak singgah ke Temerloh, maknanya tak lengkaplah perjalanan anda itu. I am gonna write about Temerloh itself tapi dalam bab yang lain. Banyak kalau nak cerita berkenaan Temerloh ni. So historical. 

So, saya came up with idea of establishing a blog call Moh Berlibur, my very first blog. What I am gonna do with this blog is to share my travelling experiences neither domestic nor international. And of course it will be my important diary as well. Kira anda semua beruntung dapat baca diari saya (cliche). Ha... Bukan nak show off and please get rid of that feeling. Orang yang berilmu tidak melihat seseorang itu sebagai Destroyer tapi sebagai a Stepping Stone. 

Feel free to comment or jot down any suggestions and I appreciate that. At the end, life is about sharing (Bukan share suami!!!) Ha ha ha...

Please share your support as I am gonna write more if you like and will try to update as much as I can. Please understand as writing is not my main job.

Till next time... 

Sincerely, A NEWBIE in TOWN
Bella-Moh Berlibur


Credit : Tourism Pahang



5 comments:

  1. Hye bella nanti wat la cover saya ea..

    ReplyDelete
  2. Luas pglaman... byk crita nk dikongsi esok utuk anak²'.. :-)

    ReplyDelete
  3. Nanti blh jdi tour gide sy utk travel at temerloh..
    I need try raja kancil, deer land, santuari gajah n sy percaya lot of tempat menarik di temerloh

    ReplyDelete